بازدید ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از طرح آرامش بهاری در البرز / ۴ وقف جدید در ایام نوروز ثبت شد

حجت الاسلام محمد صالحی گفت : بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر از طرح آرامش بهاری استان البرز استقبال کردند.
شنبه، 19 فروردين 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
بازدید ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از طرح آرامش بهاری در البرز / ۴ وقف جدید در ایام نوروز ثبت شد
حجت الاسلام محمد صالحی گفت : بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر از طرح آرامش بهاری استان البرز استقبال کردند.

به گزارش راسخون، حجت الاسلام محمد صالحی  درباره طرح آرامش بهاری در نوروز ۹۶ گفت: با توجه به اینکه البرز استان محل گذر مسافران نوروزی و موقعیت جعرافیایی امام زاده طاهر (ع) در مسیر اتوبان است استقبال چشمگیری را شاهد بودیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز اظهار داشت: طرح آرامش بهاری در ۴۲ بقعه متبرکه استان البرز در حال برگزاری است و برنامه های فرهنگی از لحظه سال تحویل آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت و بقاع متبرکه پذیرای مسافران نوروزی بودند .

وی با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری در قالب خیمه معرفت، نماز جماعت، فضای استراحت موقت و … برای مسافران نوروزی در امام زادگان در حال اجراست تصریح کرد: ۵۰۰۰ هزار نفر زمان  تحویل سال در بقاع متبرکه البرز حضور یافتند و تا کنون یک میلیون و دویست هزار نفر از طرح آرامش بهاری استقبال کردند ..

وی با اشاره به اینکه در طرح آرامش بهاری ۴ وقف انجام شد گفت: در اولین روز از شروع طرح نوروزی آرامش بهاری دو وقف منفعتی جمعا به ارزش ده میلیارد ریال توسط واقفین خیراندیش آقایان محسن رحیمی و حاج عزیز خیری پور در سامانه جامع موقوفات ثبت شد.

حجت الاسلام صالحی افزود: وقف یک قطعه زمین با مساحت دو هزار و چهارصد و شصت و هفت متر با نیت احداث مجتمع فرهنگی، تجاری و مسکونی و مسجد خامس آل عبا و وقف یک قطعه زمین با مساحت چهار هزار مترمربع جهت امورات مسجد حضرت ولیعصر(عج) زکی آباد به انضمام ۲ ساعت آب کشاورزی از حق السهم ۲۰۴ ساعت کشاورزان ۵۱ فردی روستای زکی آباد از جمله وقفهای اولین روز از فروردین ماه ۹۶ بود.

وی اظهار داشت: در نهمین روز از شروع طرح نوروزی آرامش بهاری یک وقف منفعتی توسط واقف خیراندیش آقای علی پسندیده در سامانه جامع موقوفات به ثبت رسید که وقف ششدانگ یک باب ساختمانی ویلایی با مساحت حدودا ۲۳۰ مترمربع با نیت برگزاری کلاسهای قرآن و ترویج معارف قرآنی؛ وقف نهمین روز از فروردین ماه سال ۹۶ بود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: در دهمین روز از شروع طرح نوروزی آرامش بهاری یک وقف منفعتی توسط واقف خیراندیش آقای سید علی اکبر خوب خصلت در سامانه جامع موقوفات به ثبت رسید و در واقع وقف ششدانگ یک واحد آپارتمانی به متراژ ۱۰۰ مترمربع – با نیت آموزش امور فنی و حرفه ای و ایجاد تخصص فنی و حرفه ای جوانان و سایر اقشار جامعه ؛ وقف دهمین روز از فروردین ماه سال ۹۶ است.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.