حسینی : قرآن کریم محور حل تمام مسائل جهان اسلام است / ایران میزبان 400 میهمان قرآنی دنیا

دبیر سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت : 400 سفیر قرآنی از سراسر جهان اسلام برای شرکت در سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم وارد ایران شده اند.
چهارشنبه، 30 فروردين 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
حسینی : قرآن کریم محور حل تمام مسائل جهان اسلام است / ایران میزبان 400 میهمان قرآنی دنیا
دبیر سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت : 400 سفیر قرآنی از سراسر جهان اسلام برای شرکت در سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم وارد ایران شده اند.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، نهمین  همایش بانوان و مبلغان فعال قرآنی عصر روز سه شنبه 29 فروردین ماه در آستانه آغاز بزرگترین المپیاد قرآنی جهان اسلام مصلی بزرگ امام خمینی تهران برگزار شد و مصلی تهران  میزبان جمع کثیری از مبلغان و بانوان فعال قرآنی در طلیعه  آغاز سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم شد.

در این همایش حجت الاسلام و المسلمین مصطفی حسینی دبیر سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با ارائه گزارشی از مقدمات برگزاری این دوره از مسابقات اظهار داشت: انتخاب شعار یک کتاب یک امت برای این دوره از مسابقات به این دلیل بوده است که تنها با تمسک به قرآن کریم می توان تشتت ها و تفرق هایی که در جهان اسلام وجود دارد را سامان بخشید و با محور قرار دادن قرآن کریم تمام مسائل جهان اسلام حل می شود.

وی در ادامه افزود: امسال برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم زمینه اتفاق بسیار مبارکی شد و برخلاف سال های گذشته در یک اقدام بی نظیر کلیه سازمان ها ودستگاهها از جمله وزارت آموزش و پرورش، شهرداری تهران، سپاه پاسداران، سازمان بهزیستی و چند نهاد دیگر در پیروی از منویات مقام معظم رهبری(حفظ الله) مبنی بر تاثیر پذیری از اقتصاد مقاومتی با همکاری و مشارکت یکدیگر این رویداد بزرگ قرآنی جهان اسلام را رقم می زنند.

دبیر سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در ادامه خاطر نشان کرد: با تلاش و پی گیری های صورت گرفته 283 شرکت کنند ه از 83 کشور و مجموعا 400 میهمان قرآنی وارد کشور شدند که این عزیزان هر کدام سفیران قرآنی خواهند بود برای ابلاغ پیام انقلاب اسلامی به کشورهای خود.

وی در ادامه افزود: مسابقات بین المللی فرصت بسیار مناسبی است تا پیام انقلاب اسلامی را به تمام کشورهای اسلامی صادر شود.

حجت الاسلام مصطفی حسینی در ادامه گفت: برگزاری همزمان سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم با مسابقات بین المللی دانش آموزان، روشندلان، طلاب و بانوان یک اتفاق مبارک و اقدام موثری در راستای اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی حداکثری در هزینه ها است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین در راستای غنی سازی بیشتر سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم نمایشگاهی با مضمون قرآن کریم و نشر فرهنگ نبوی نیز در حاشیه این دوره از مسابقات با حضور موسسات قرآنی و جمعی از رسانه ها برپا می شود و در این نمایشگاه به علاقمندان خدمات فرهنگی و قر آنی ارائه می شود.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.