یک دستگاه رادیولوژی به بیمارستان شهرری از محل موقوفات اسدآباد اهداء شد / وقف درمانی توجه به نیازهای روز جامعه است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد از اهدای یک دستگاه رادیولوژی به بیمارستان فیروزآبادی شهر ری ازمحل موقوفات اسداباد خبر داد.
شنبه، 9 ارديبهشت 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
یک دستگاه رادیولوژی به بیمارستان شهرری از محل موقوفات اسدآباد اهداء شد / وقف درمانی توجه به نیازهای روز جامعه است
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد از اهدای یک دستگاه رادیولوژی به بیمارستان فیروزآبادی شهرری ازمحل موقوفات اسداباد خبر داد.

به گزارش راسخون، علی قبادی با بیان این مطلب  از اهدای یک دستگاه رادیولوژی پروتابل در راستای اجرای نیت واقف خیر اندیش مرحوم فرمانفرمائیان خبر داد و عنوان کرد: اردیبهشت ماه سالجاری این دستگاه به محل این بیمارستان منتقل و تحویل مدیریت بیمارستان فیروز آبادی شهر ری شد.

وی در ادامه همچنین اضافه کرد: مرحوم  فرمانفرمائیان دارای موقوفاتی در سه روستای «گنبله»، «چشمه بید» و «نجف آباد» این شهرستان است و براساس نیت واقف هزینه وصول مال الاجاره موقوفات مرتبط با واقف، در زمینه کمک به امور درمانی بیمارستان فیروزآبادی شهر ری هزینه می شود.

علی قبادی با بیان اینکه وقف در حوزه درمان و سلامت یکی از مهم‌ترین وقفیات با توجه به نیازهای روز جامعه است، عنوان کرد: هزینه خرید این دستگاه رادیولوژی ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که در زمینه خرید این دستگاه هیئت امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت و درمان با اداره اوقاف شهرستان اسدآباد همکاری های لازم را داشته اند.

رئیس اوقاف شهرستان اسدآباد ادامه داد: طی سالهای گذشته نیز براساس نیت این واقف خیر اندیش، کمک های لازم در زمینه امور درمانی این بیمارستان صورت گرفته و این روند با دقت با توجه به وقف نامه واقف؛ همه ساله توسط اداره اوقاف این شهرستان پیگیری و انجام می شود.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.