پایان پنجمین جشنواره سراسری وقف در بخش هنرهای تجسمی / تجلیل از 16 برگزیده

آیین اختتامیه پنجمین جشنواره سراسری «وقف چشمه همیشه جاری» در رشته هنرهای تجسمی و تجلیل از برگزیدگان در استان کردستان برگزار شد.
پنجشنبه، 6 مهر 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
پایان پنجمین جشنواره سراسری وقف در بخش هنرهای تجسمی / تجلیل از 16 برگزیده
آیین اختتامیه پنجمین جشنواره سراسری «وقف چشمه همیشه جاری» در رشته هنرهای تجسمی و تجلیل از برگزیدگان در استان کردستان برگزار شد.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه، آیین اختتامیه پنجمین جشنواره سراسری «وقف چشمه همیشه‌جاری» در رشته هنرهای تجسمی شامل نقاشی، تصویر سازی و کاریکاتور در استان کردستان و با حضور هنرمندان، اصحاب رسانه و مسوولان استانی در شهر سنندج برگزار شد .

طی این مراسم برترین‌های این جشنواره در بخش‌های مختلف معرفی و از آنان تجلیل به عمل آمد.

خانم مهناز یزدانی از اصفهان، آقایان سامان احمدی از کرمانشاه و محمود نظری از همدان در رشته کاریکاتور در این جشنواره به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود ساختند.

آقایان علی رادپور از آذربایجان شرقی، حمید صوفی از لرستان، مهدی عزیزی از اراک، محمد برخورداری از ایلام و عباس ناصری از خراسان شمالی نیز بر اساس نظر هیئت داوران در بخش کاریکاتور شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش کاریکاتور نوجوان نیز خانمها زهرا مقدم از استان زنجان، روژینا فتانت و صدف گلشنی هر دو از کردستان براساس رای هیئت داوران مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش تصویر سازی خانم ندا تنهایی‌مقدم از آذربایجان شرقی مقام اول و خانم لاله مقدم از زنجان رتبه دوم را کسب نمودند. همچنین خانم ها زهره محمدی‌معین از اصفهان و ساناز بهزادی و آقای محمد مهدی غفاری هر دو از کردستان در بخش تصویرسازی شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش نقاشی خانم زهرا ملکی به عنون نفر برتر و خانم فائزه فاتحی رتبه سوم هر دو از استان کردستان به عنوان نفرات برتر این بخش معرفی شدند.

در بخش بین الملل جشنواره که به عنوان بخش ویژه برگزار گردید 450 اثر از 30 کشور جهان به دبیر خانه جشنواره ارسال گردید که هنرمندانی از کشورهای برزیل، رمانی، لهستان، اکراین، اندونزی، قبرس، آذربایجان، ترکه و سوریه به عنوان نفرات برتر این بخش معرفی شدند.

نمایشگاه این جشنواره در کتابخانه امام خامنه ای سنندج افتتاح گردید که تا 10 مهر ماه پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.