خونسردی راننده اتوبوسی که مأموران پلیس را زیر گرفت: شد دیگه، چه‌کار کنم؟

راننده اتوبوس دیوانه‌ای که مأموران نیروی انتظامی را به‌شهادت رسانده است در کمال خونسردی می‌گوید: شد دیگه، چه‌کار کنم؟
چهارشنبه، 2 اسفند 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: اخبار و تحلیل راسخون
موارد بیشتر برای شما
خونسردی راننده اتوبوسی که مأموران پلیس را زیر گرفت: شد دیگه، چه‌کار کنم؟
 ویرایش عکس دی ماه 98

راننده اتوبوس دیوانه‌ای که مأموران نیروی انتظامی را به‌شهادت رسانده است در کمال خونسردی می‌گوید: شد دیگه، چه‌کار کنم؟

به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، غروب دوشنبه در پی دستگیری دو سارق حرفه‌ای و انتقال آنها به کلانتری پاسداران،‌ تعدادی از دراویش با هجوم به این کلانتری ضمن تهدید عوامل پلیس، خواستار آزادی این سارقان شدند.

با گذشت ساعتی از این اتفاق و تن ندادن نیروی انتظامی به خواسته غیرقانونی این افراد، این اوباش با بستن خیابان پاسداران در محدوده گلستان هفتم که محل سکونت قطب دراویش است، اقدام به تخریب اموال عمومی شهر و همچنین تعداد زیادی از اموال مردم به‌ویژه خودروها کردند.

در حالی که مأموران نیروی انتظامی برای جلوگیری از تشدید درگیری و تنش به‌هیچ‌وجه از سلاح استفاده نکرده بودند اما در سوی دیگر ماجرا این اوباش که خود را درویش می‌نامند، با انواع و اقسام سلاح سرد در خیابان‌‌های اصلی و فرعی پاسداران حضور داشتند.

در جریان این اغتشاشات، سه نفر از این اوباش به‌وسیله خودرو (یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه سواری) به‌سمت مأموران حمله‌ور شدند که در این میان، سه مأمور پلیس به شهادت رسیدند.

محمد ثلاث که از وی به‌عنوان راننده اتوبوس مرگ نام برده‌اند، بعد از دستگیری، در کمال خونسردی به تشریح این ماجرا پرداخته است و بدون هیچ ناراحتی، می‌گوید: شده دیگه، چه‌کار کنم؟ عصبی شدم و پایم را روی گاز گذاشتم و به‌سمت مأموران رفتم. اختیارم دست خودم نبود.

این در حالی است که اقدامات وحشیانه و خشونت‌بار این جماعت، موج گسترده‌ای از انتقادات مردم نسبت به مدارای دستگاه‌های امنیتی با آنها را به‌دنبال داشته است.
خونسردی راننده اتوبوسی که مأموران پلیس را زیر گرفت: شد دیگه، چه‌کار کنم؟


ثلاث ۳ بار ازدواج کرده و همسرانش را طلاق داده

براساس پرونده شخصیت تشکیل شده برای عضو فرقه دراویش این فرد ۳ بار ازدواج کرده و هر سه بار همسران خود را طلاق داده است.
به گزارش مشرق، دادگاه رسیدگی به پرونده محمدرضا ثلاث متهم پرونده قتل ۳ مأمور نیروی انتظامی در نوبت صبح از سوی قاضی پرونده تنفس داده شد.
شهریاری درخصوص پرونده شخصیت متهم گفت: در ابتدای رسیدگی به پرونده برای متهم از سوی واحد مددکاری پرونده شخصیت تشکیل داده شد.
براساس این پرونده مشخص شد وی پس از ازدواج اولش صاحب دو فرزند دختر و پسر شده است که بعدا همسرش را طلاق داده.

شهریاری گفت: متهم مجددا ازدواج کرده اما باز هم برای بار دوم همسرش را طلاق داده و همسر سوم اختیار کرده است اما آن را هم طلاق داده و به گفته خود در حال حاضر هم مجرد است.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: حسب اظهارات خود متهم وی فاقد مسکن بوده است و قبلا شوفر اتوبوس بوده و به دلیل شکستگی دست به مدت یک سال امکان فعالیت نداشته است و شبها در اتوبوسی که در گلستان هفتم پارک بوده می‌خوابیده است.
با توجه به استعلام انجام شده از سوابق کیفری متهم مشخص شد وی دارای سابقه کیفری از نوع مواد مخدر، ایراد ضرب و جرح و محکومیت مالی بوده است.
همچنین مشخص شد ثلاث از ۱۵ ساله پیش وارد جریان دراویش شده است و طبق اعلام خودش وی مسلمان تابع دین اسلام و شیعه دوازده امامی است.
ثلاث گفته است تعصبات خاص وی درباره دراویش انگیزه او برای حمایت از برادران دینی وی بوده است که همین حضور موجب تهاجم به مردم شده است.
شهریاری گفت: وی در ابتدا به هیچ وجه از عملکرد خود پشیمان نبود اما در آخرین دفاع اظهار پشیمانی کرد.
نماینده دادستان گفت: خانواده رضا امامی، رضا مرادی و محمد علی بایرامی تقاضای قصاص متهم را دارند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.