سرلشکر سلیمانی: ‌تهدید دشمن برای مردم ایران به فرصت تبدیل شد

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه ‌تهدید دشمن برای مردم ایران به فرصت تبدیل شد، گفت: ‌ملت ایران در دوران دفاع مقدس توانست ‌بحران ‌جنگ را به دو نتیجه ارزشمند تبدیل کند.
پنجشنبه، 9 اسفند 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سرلشکر سلیمانی: ‌تهدید دشمن برای مردم ایران به فرصت تبدیل شد
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه ‌تهدید دشمن برای مردم ایران به فرصت تبدیل شد، گفت: ‌ملت ایران در دوران دفاع مقدس توانست ‌بحران ‌جنگ را به دو نتیجه ارزشمند تبدیل کند.

به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی صبح امروز در اجلاسیه نهایی کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان که در محل مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت: خداوند را سپاسگذارم که در این کنگره ارزشمندی که به یاد 6500 شهیدی که در بستر لشکر 41 ثارالله جنگیدند و جاودانه شدند برگزار شده حضور دارم.

وی با قدردانی از دست‌اندرکاران این کنگره عمیق به نیابت از همه مردم کرمان گفت: دست مقام معظم رهبری را به واسطه بیانات ارزشمندشان در طلیعه این کنگره می‌بوسم و برای ایشان طول عمر خواستارم.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در راستای برگزاری این کنگره اقدامات ارزشمندی انجام شده است بیان کرد: برنامه‌های ارزنده‌ای در این کنگره اجرا شد که قابل درس بود و ارزش پاسداشت شهدا به این کنگره‌هاست.

سرلشکر سلیمانی در ادامه با اشاره به اینکه ‌علمای کرمان در صدر مجاهدت‌ها در قبل و بعد از انقلاب بودند، تصریح کرد: ‌در زمان دفاع مقدس اقلب علمای کرمان یا فرزندانشان در دفاع مقدس شرکت کردند و به شرف جانبازی نایل آمدند یا اغلب آنها افتخار پدر شهید پیدا کردند.

وی با بیان اینکه کرمان در دفاع مقدس نقش بزرگی داشت، اضافه کرد: ‌استان کرمان در دفاع مقدس دارای جمعیتی بیش از یک میلیون ‌ نفر ‌بود که بالغ بر 120 هزار رزمنده را به دفاع مقدس اعزام کرد و سهم کرمان سهم ارزنده‌ای به نسبت جمعیت در دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه استان کرمان در ابعاد گوناگونی حتی در بحث دفاع از ولایت چه در دوره امام (ره)‌ و چه در دوره ‌‌امام خامنه‌ای کرمان در پیروی تأثیر تبلیغ این جایگاه نقش مهمی داشت، گفت: نخستین منبری که بحث مرجعیت مقام معظم رهبری را در ابتدای رهبری اعلام کرد منبر کرمان بود.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه ‌تهدید دشمن برای مردم ایران به فرصت تبدیل شد، گفت: ‌ملت ایران در دوران دفاع مقدس توانست ‌بحران ‌جنگ را به دو نتیجه ارزشمند تبدیل کند. یک مسئله در زدودن فرهنگ پوسیده نظام پهلوی و تأثیر دفاع مقدس بالاترین و هم قدرت اینکه به ظهور برساند یعنی فرهنگ حقیقی دینی و ارزش‌ها و مذاهب شیعی و وسعت داشت به وسعت کرد و آحاد مردم ما.

‌به گزارش تسنیم، کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان صبح امروز و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمجواد فدایی استاندار کرمان، نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی استان،  میهمانانی از کشورهای عراق، لبنان و سوریه، میهمانانی از سراسر کشور، خانواده شهدای استان و مردم و مسئولان برگزار شد.

این مراسم با پخش فیلم سخنرانی رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از دست‌اندرکاران کنگره بزرگداشت شهدای استان کرمان همراه بود.




 

مطالب مرتبط
پیام جاودانه شهیدان برحذر داشتن جامعه از ترس و اندوه است/ جوانان هر چه بیشتر تلاش کنند
برخلاف میل آمریکایی‌ها، روابط ایران و ارمنستان باید مستحکم و دوستانه باشد
دیدار رئیس‌جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی/پایان غیرمنتظره نشست کیم و ترامپ/ عدم توافق دو کشور



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.