استاندار گلستان عنوان کرد:

اداره کل اوقاف و امور خیریه با افزایش ۳۰۰ درصدی تعهد اشتغال دستگاه نمونه کارآفرینی در استان گلستان شد

استاندار گلستان با بیان این که ابتدای سال ایجاد ۳۰ هزار شغل را هدف‌گذاری کردیم که تاکنون ۲۷ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد شده است اذعان کرد:اوقاف، صنعت، معدن و تجارت، گردشگری و جهادکشاورزی استان عملکرد خوبی در حوزه ایجاد اشتغال در سال جاری داشته اند
شنبه، 18 اسفند 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: محمد رضا فرزین
موارد بیشتر برای شما
اداره کل اوقاف و امور خیریه با افزایش ۳۰۰ درصدی تعهد اشتغال دستگاه نمونه کارآفرینی در استان گلستان شد
به گزارش پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون به نقل از روابط عمومی اوقاف گلستان؛ سیدمناف هاشمی در حاشیه چهاردهمین کارگروه اشتغال استان گلستان اظهار کرد: تعهد ایجاد اشتغال گلستان در سال جاری ۲۰ هزار شغل بود که ما ایجاد ۳۰ هزار شغل را هدف گذاری کردیم .
وی افزود: تاکنون در ایجاد اشتغال تعهد شده ۱۴۰ درصد عملکرد داشته ایم و از این هدف گذاری ایجاد ۳۰ هزار شغل تاکنون ۲۷ هزار و ۵۰۰ شغل آن را ایجاد کرده ایم .
استاندار گلستان ادامه داد: تلاش داریم همین مسیر توسعه و هدف گذاری را طی کرده و به سرعت مشکلات را حل کنیم تا بیکاری و معیشت که دو دغدغه اصلی دولت و مقام معظم رهبری است، مرتفع شود .
وی عملکرد استان در ایجاد اشتغال را مطلوب اعلام و اضافه کرد: اوقاف و امور خیریه استان گلستان، صنعت و معدن، گردشگری و جهادکشاورزی عملکرد خوبی در حوزه ایجاد اشتغال در سال جاری داشته اند و این امر نشان می دهد در ایجاد اشتغال در سه حوزه صنعت، گردشگری و کشاورزی که محورهای توسعه استان هستند، تعادل برقرار است .
استاندار گلستان افزود:
اداره کل اوقاف و امور خیریه با افزایش ۳۰۰ درصدی تعهد اشتغال دستگاه نمونه کارآفرینی در استان است
وی با بیان اینکه گلستان در جذب اعتبارات اشتغال خوب عمل کرده است، خاطرنشان کرد: در جذب اعتبارات حمایتی و فراگیر مشکلاتی در سطح کشور وجود دارد که مکاتباتی با دولت و وزارتخانه ها برای رفع این گره ها انجام شده است اما معتقدیم بخشی از این مشکلات در استان قابل حل است
 

مرتبط
سازمان اوقاف در حال تلاش در زمینه «وقف دانش» است
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف: مراکز افق با محوریت بقاع متبرکه تشکیل می‌شوند



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.