رونمايي از گوشي نوكيا N96 در ايران

شركت نوكيا در برنامه‌اي در تهران، به صورت رسمي گوشي N96 خود را به بازار ايران عرضه كرد...
دوشنبه، 15 مهر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رونمايي از گوشي نوكيا N96 در ايران
 شركت نوكيا در برنامه‌اي در تهران، به صورت رسمي گوشي N96 خود را به بازار ايران عرضه كرد.
 
 
 گوشي N96 به گفته دفتر اين شركت در ايران، سرآمد گوشی‌های كامپيوتری چندرسانه‌ای سری N نوكيا با بهره‌گيری از پیشرفته‌ترین تكنولوژی سال، پيشتاز در سرگرمی‌های اپتيك نیز است.
 امکاناتی نظیر پخش زنده تلویزیون، دوربين 5 مگاپيكسلی مجهز به عدسی كارل زايس، راهنمای گویای نقشه خیابان‌ها و جاده‌ها، حافظه قابل افزایش تا 32 گيگابايت، پخش صدا و موزیک با کیفیت فوق‌العاده، بازی‌های رایانه‌ای N-Gage و نمايشگر 8/2 اينچی شگفت‌انگیز همگی در یک گوشی گرد هم آمده‌اند.
 
 - معرفي كامل گوشي نوكيا N96
 
 به گزارش ايتنا بیژن خیابانی مدیر کل نوکیا ایران در همایش رسانه‌ای که به مناسبت معرفی نوکیا N96 برگزار شده بود گفت: «اين گوشی در حال حاضر پيشرفته‌ترين كامپيوتر چند رسانه ای نوکیاست. نوكيا N96 تلفيقی ماهرانه از قابليت‌های پیشرفته از قبیل دوربين عکاسی و فیلمبرداری، پخش صوت، مكان‌ياب گویا و اتصال به اينترنت با طراحی منحصر بفرد كشوئی دو طرفه، آميزه‌ايست از يك گوشي تلفن همراه و يك كامپيوتر چندرسانه‌ای که تبادل اطلاعات و ایجاد ارتباطات را به راحتی میسر می‌سازد.»
 
 گفتني است از تاریخ 3 تا 7 مهر ماه، طی یک سفر ابتكاري بر فراز قله دماوند، نوکیا N96 در بلندترين
 نقطه خاورميانه مورد آزمون قرار گرفت و به گفته مديران نوكيا درايران، ثابت کرد که یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌هایی است که تا کنون توسط نوکیا طراحی شده است.
 
 - گزارش صعود به دماوند با N96
 
 وحید کاظمی نجف آبادی مدیر توسعه تجاری و محصولات نوکیا در ایران گفت: «نوكيا N96 فقط مناسب برای نمایش عكس و ويدئو نیست بلكه تعريف جديدی از سرگرمي‌های موبايل را ارائه مي‌دهد.»
 وی پس از بازگشت از سفر هیجان‌انگیز 5 روزه صعود به قله دماوند به منظور آزمون این گوشی، به همراه کانر پیرس Connor Pierce مدیر توسعه تجاری و محصولات نوکیا در خاورمیانه و آفریقای شمالی و هومن معصومی راد مدیر خدمات پس از فروش نوکیا ایران، افزود: «ما برای آزمودن گوشی N96 به قله دماوند صعود کردیم. در حین صعود از قابلیت‌های همگرایی این گوشی استفاده کرده و دوستان خود در اقصی نقاط ایران را با تجربه‌های زیبای این سفر سهیم کردیم.»
 
 به گفته بيژن خياباني، نوكياN96 رسماً از هفته اول اكتبر (هفته سوم مهر ماه) با گارانتی نوکیا قابل خریداری در ایران است.
 
Pasted from <http://www.itna.ir/archives/news/011188.php>
 
 


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.