برای نخستین بار در کشور:بانک اطلاعات نمایش نامه نویسی تئاتر کودک در اصفهان تشکیل شد.

دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: برای نخستین بار در کشور بانک اطلاعاتی نمایش نامه نویسی در تشکیل شد...
سه‌شنبه، 16 مهر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
برای نخستین بار در کشور:بانک اطلاعات نمایش نامه نویسی تئاتر کودک در اصفهان تشکیل شد.
دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: برای نخستین بار در کشور بانک اطلاعاتی نمایش نامه نویسی در تشکیل شد.
فرهاد عریضی افزود: با توجه به استقبال از این جشنواره تلاش و همت بر این شد تا مجموعه مدونی از نمایش نامه ها تئاتر کودک و نوجوان که یک نیاز مهم برای کشور تلقی می شد را تشکیل دهیم لذا برای نخستین بار در سطح کشور این بانک اطلاعاتی در اصفهان تشکیل شد.
وی ادامه داد احساس نیاز در حوزه تئاتر کودک که تا کنون اقدام خاصی در این حوزه انجام نشده است یکی از دلایل اصلی برپایی این بانک اطلاعاتی است و علاوه بر آن با توجه به اینکه پس از مدت کوتاهی یک نمایش نامه به فراموشی سپرده می شود احساس نیاز شد تا با تشکیل یک بانک اطلاعاتی از این آثار محافظت کنیم و در راستای ارتقای سطح فرهنگی کشورمان گام برداریم.
دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با اشاره به اینکه اصفهان دو سال قبل بعنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام بوده افزود: در حال حاضر تلاش و اهتمام ما مسئولین فرهنگی استان اصفهان در اجرای این مهم است تا با ارتقای فرهنگی اصفهان همواره تلاش کنیم تا چون در و نگینی در کشور درخشیده و به عنوان استانی سرآمد در عرصه فرهنگی در سطح کشور شناسایی شویم.
عریضی همچنین خاطر نشان کرد: خوشبختانه استقبال از این جشنواره خود حاکی از این مسئله است که اصفهان در دوره های گذشته موفق عمل کرده و تلاش ما بر این است تا در این دوره نیز نسبت به سال گذشته موفق تر عمل کنیم تا در سال آینده شاهد استقبال بیشتری از این جشنواره باشیم و رشد 80 درصدی نمایش نامه نویسی خود گواه این مسئله است که این جشنواره تا چه اندازه مورد استقبال قرار گرفته است.
پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در تاریخ 16 مردادماه سال جاری در اصفهان گشایش خواهد یافت و تا تاریخ 20 مهرماه نیز همه روزه پذیرای علاقه مندان است
 
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.