روشی برای مقابله با سرطان رحم

سلنیوم برای پیشگیری از سرطان رحم و پیری زودرس مفید است. که در جرم گندم، سبوس گندم، ماهی تونا، سیر، پیاز، گوجه فرنگی رسیده پخته نشده و کلم بروکلی موجود است.
يکشنبه، 22 فروردين 1400
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
روشی برای مقابله با سرطان رحم
اگر این ۵ چیز( فایبر، بتاکاروتن، لسیتین، کروم وسلنیوم ) در بدنمان تامین شود بدن از بسیاری از بیماری های سرطانی مصون می ماند.
١. سلنیوم برای پیشگیری از سرطان رحم و پیری زودرس مفید است. که در جرم گندم، سبوس گندم، ماهی تونا، سیر، پیاز، گوجه فرنگی رسیده پخته نشده و کلم بروکلی موجود است.
۲. بتاکاروتن؛ برای فرد بالغ در روز ۳۰۰۰ تا ۷۰۰۰ واحد بین المللی ویتامین A از بتاکاروتن است. از ضد اکسید کننده های قوی برای مقابله با سرطان است. و به حفظ بینایی چشم کمک می کند. در زرد آلو، طالبی، کدو حلوایی، سیب زمینی شیرین، برگ شلغم، اسفناج، انواع کلم سبز، کلم بروکلی، کلم و هویج زردک یافت می شود
٣. لسیتین
 

برخی فواید لسیتین

ᵒ سنگ صفرا را کوچک و در بعضی مراحل سنگ صفرا را حل و حذف میکند. < برای ترمیم حافظه و کاهش فراموشی در افراد سالخورده مفید است حتی در جوانان به تقویت حافظه کمک می کند.
ᵒ برای گرفتگی (تصلب شرایین حتی در مراحل پیشرفته مفید است.
ᵒ  آنژین صدری را آرام و در برخی موارد کاملا درمان می کند.
ᵒ خونریزی های مفرط را کاهش می دهد.
ᵒ برای کم خونی و ضعف عضلات اعم از ارادی و غیر ارادی اثر شفا بخش دارد.
ᵒ در بیماری ام اس اثر مفیدی از خودش نشان داده است .
ᵒ ارزشمندترین خاصیت آن توانایی آن برای کاهش ال دی ال (کلسترول مضر) است.
ᵒ برای اختلالات عصبی مغز و اختلالات اعصاب کنترل و اعصاب محیطی مفید است.
 

خوراکی های لسینین دار

 1. در روغن سویا موجود است. سویا در دمای بالای ۵۰ درجه جوشانده شود تا دو سم موجود در سویا با محلول شدنش در آب از بین برود و آب جوش آن هم دور ریخته شود و سویا آب کشیده و مصرف شود.
٢. در زرده تخم مرغ هم موجود است ولی زرده تخم مرغ با پیاز خورده شود تا کلسترول بد موجود در آن از بین رود و مفید واقع شود.
 

پرهیزات

1. پرهیز از خوردن چربی های اشباع شده، قند و شکر سفید، شیرینی های قنادی، خامه و سرشیر، کرم های غذایی و گوشت گاو و فراورده های آن و مغز حیوانات و همه جگرها و کله پاچه (مخصوصا زبانش) ، پنیر چرب،
سس مایونز، فست فودها و زرده تخم مرغ به تنهایی و ...
۲. پرهیز از دخانیات و مواد افیونی و...
3. پرهیز از پرخوری(1)
 
پی‌نوشت‌:
1- برای تحقیق: کتاب شفا از دکتر محمد صادق رجحان جلد میوه درمانی صص ۱۳۸ - ۱۳۹.
 
منبع: بیماری‌های زنان و نسخه‌های سید حسن ضیایی، نویسندگان: مجید برزو، مهدی برزو، چاپ اول، انتشارات ابتکار دانش، قم، 1395ش، صص 71-70
 
نکته مهم: محتوای این مقاله، جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شود و نباید آن را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما