ماجراجویی؛ راهی برای نجات از مشغله‌های زندگی

گاهی اوقات شما نیاز به فرار موقت از مشغله‌های زندگی دارید. خوشبختانه گزینه‌های زیادی پیش‌روی شما است؛ یکی از بهترین این گزینه‌های ماجراجویی در زندگی است؛ بنابراین سعی کنید همین‌الان یک ماجراجویی را در زندگی خود شروع کنید. با ما همراه باشید.
شنبه، 17 شهريور 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدروح الله حسین پور
موارد بیشتر برای شما
ماجراجویی؛ راهی برای نجات از مشغله‌های زندگی
سفرهای کوتاه، یک راه آسان، برای دوری از مشغله‌های زندگی شما است.
 
چکیده : گاهی اوقات شما نیاز به فرار موقت از مشغله‌های زندگی دارید. خوشبختانه گزینه‌های زیادی پیش‌روی شما است؛ یکی از بهترین این گزینه‌های ماجراجویی در زندگی است؛ بنابراین سعی کنید همین‌الان یک ماجراجویی را در زندگی خود شروع کنید. با ما همراه باشید.

تعداد کلمات 767 / تخمین زمان مطالعه 4 دقیقه

ماجراجویی؛ راهی برای نجات از مشغله‌های زندگی

شروع یک ماجراجویی

1. یک سفر جاده‌ای داشته باشید. سفرهای جاده‌ای فوق‌العاده هستند، زیرا آن‌ها یک‌راه ارزان برای دوری از مشغله‌های زندگی‌تان هستند. یک سفر برنامه‌ریزی‌شده و یا فقط پریدن در ماشین و رانندگی. درهرصورت، شما یک فرار موقت دارید!
اگر مدت‌زمان و ابتکار کمی دارید، می‌توانید سفر جاده‌ای کوتاه را که یک روز طول می‌کشد انجام دهید. از یک شهر در نزدیکی خود دیدن کنید یا به نزدیک‌ترین جاذبه طبیعی مانند ساحل، دریاچه، کوه، جنگل یا پارک بزرگ بروید.
اگر می‌خواهید یک سفر یک‌شبه داشته باشید، می‌توانید از دوستان و آشنایان خود در مقصد موردنظر بپرسید که آیا آن‌ها اجازه می‌دهند پیش آن‌ها بمانید. در غیر این صورت، شما می‌توانید هتل رزرو کنید.
اگر زمان و منابع بیشتری دارید، یک سفر طولانی بروید و چندین شهر مختلف را ببینید. شما حتی می‌توانید لیست مقاصد محبوب را در اینترنت جست‌وجو کنید.
اگر ماشین ندارید، از یک دوست یا فامیل بخواهید که با شما همراه شود. همچنین می‌توانید با یک اتوبوس یا قطار سفر کنید و یا می‌توانید به یک شهر نزدیک یا یک سفر طولانی‌تر بروید.

2. خانه‌تان را باکسانی که می‌شناسید عوض کنید. عوض کردن خانه‌ها به هردوی شما فرصتی برای فرار از روزمرگی می‌دهد. شما قادر خواهید بود برای چند روز تظاهر کنید که همه‌چیز متفاوت است. پخت‌وپز سرگرم‌کننده در آشپزخانه‌های مختلف، حمام در حمام‌های مختلف و خواب در محیط‌های مختلف می‌تواند حس خوبی را به شما انتقال دهد.
اگر می‌توانید، خانه‌تان را با یک دوستی عوض کنید که چیزهایی را که شما ندارید، داشته باشد. به‌عنوان‌مثال، دوست شما ممکن است یک استخر داشته باشد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

3. چند روزی را در یک شهری که دوست دارید در آن زندگی کنید سپری کنید. خود را در سبک زندگی آن شهر غرق کنید! از افراد محلی در مورد جایی که باید بروید و رستوران‌هایی که باید بازدید کنید بپرسید. به محلی که درروی‌ای خود در آنجا زندگی می‌کنید بروید.
برای مثال، از بعضی چیزها در محل‌های مشهور لذت ببرید، مانند خوردن قهوه در یک کافه فرانسوی.

4. اگر در مدرسه درس می‌خوانید، یک برنامه تحصیلی در خارج از کشور داشته باشید. شما ممکن است بتوانید چند ماه تا یک سال به خارج از کشور بروید. با دبیرستان، کالج یا دانشگاه‌های خارج از کشور صحبت کنید و ببینید شرایط قبولی‌شان چه چیزهایی هست و برای رسیدن به آن‌ها تلاش کنید.
به‌عنوان‌مثال، برای انجام این برنامه، ممکن است نیاز به یادگیری زبان کشور مقصد خود باشید.

5. برای کمک به دیگران داوطلب شوید. داوطلب شدن در چیزهای مختلف می‌تواند برای شما سودمند باشد. اول اینکه شما می‌توانید به قسمت‌های مختلف شهر بروید و به افراد جدیدی کمک کنید. شما حتی ممکن است برای مدت طولانی‌تر، مانند یک یا دو هفته برای حل کردن طوفان‌ها در منطقه حادثه، داوطلب شوید. نه‌تنها تجربیات جدید به شما می‌دهد، بلکه ارزش زندگی خود را بیشتر می‌دانید.

6. اگر از شغل تان فرار می‌کنید، یک شغل یا حرفه جدید بسازید . شغل جدید می‌تواند تغییری باشد که شما دنبال آن هستید. لیست شغل‌های جدید و آن‌هایی که شرایطش رادارید دنبال کنید. همچنین ممکن است بخواهید با کسب مهارت‌های شغلی خود در کلاس‌ها یا کارگاه‌های آموزشی، به کار خود ادامه دهید.
بهترین کار این است که منتظر بمانید تا اینکه کار جدیدی را پیش از خروج از کار قبلی‌تان پیدا کنید.
اگر آماده نیستید که شغل خود را ترک کنید، با رئیس خود درباره تغییراتی که می‌توانید در شغل فعلی خود انجام دهید صحبت کنید. شما ممکن است قادر به انجام مسئولیت‌های جدید، عوض کردن فضای کاری خود و یا تغییر برنامه خود باشید.

7. به مدرسه برگردید. مدرکی را در زمینه‌ای که دوست دارید بگیرید. شما می‌توانید به دنبال یک برنامه شخصی یا یک برنامه آنلاین بروید. این می‌تواند به شما کمک کند تا شغلی را پیدا کنید که واقعاً از آن لذت می‌برید. اطمینان حاصل کنید که برنامه‌ای که برای شما انتخاب‌شده است معتبر است.
مدارس غیرانتفاعی معمولاً گران‌ترند. قبل از اینکه شروع به پذیرش دوره کنید، اطمینان حاصل کنید که مدرسه غیرانتفاعی برای شما مقرون‌به‌صرفه باشد.
قبل از اینکه وام‌های دانشجویی را برای پرداخت هزینه تحصیل در مدرسه بگیرید، پس‌انداز خود را برای رشته‌ای که می‌خوانید بررسی کنید.

منبع: https://www.wikihow.com/Escape-your-Life
مترجم: فاطمه شکرانی

بیشتر بخوانید:
چگونه از روزمرگی­ های خود فرار کنیم؟
مرضی به نام روزمرگی
راهی برای نجات از روزمرگی
آرامش را بیاموزید
گریزگاهی ‌برای‌ رهایی ‌از‌ تکرار



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.