توصیه هایی برای استحکام روابط زناشویی

روابط جنسی، یکی از مباحث مهم در روابط زناشویی مستحکم به شمار رفته که عدم نظارت بر روند آن ممکن است باعث عدم کیفیت زندگی متاهلی شود. احتمالاً مشاوران بنا بر این علت به حکایات ناخوشایند ناشی از سردی روابط زناشویی گوش می سپارند و سعی بر ارائه راه حل در قالب اذعان عادات کوچک در زندگی متاهلی دارند. با ما همراه باشید.
پنجشنبه، 25 ارديبهشت 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
توصیه هایی برای استحکام روابط زناشویی
به دنبال ایجاد روابط زناشویی مستحکم با یکدیگر به گفتگو بنشینید و سعی کنید چیز جدیدی را امتحان کنید.
 

توصیه هایی برای استحکام روابط زناشویی

با یکدیگر زیاد تعامل داشته باشید
روابط زناشویی مستحکم عمدتاً حاصل ارتباطات و تعاملات ایمن و سالم می‌باشد. به دنبال این رویه، حرف زدن و گوش دادن از ملزومات ارتباط و تعامل به شمار می‌رود. نسبت به احساسات تان در طول روابط جنسی انتقاد پذیر و روراست باشید. به خاطر داشته باشید که کیفیت زندگی جنسی شما به اندازه انتقاد پذیری و صداقتتان بستگی دارد. بنابراین، درباره جزئیات رابطه زناشویی گفتگو کنید، از او بپرسید چه چیزی دوست دارد و چه چیزی از قلم افتاده است. ارتباط کلامی به اندازه ارتباط جسمی در طول روابط زناشویی مهم است. پس در صورت نارضایتی ساکت ننشینید!
 
روزانه سیگنال‌های عاشقانه بفرستید
به عبارت دیگر، با همسرتان معاشقه کنید. ارسال کردن سیگنال‌های عاشقانه درست به مثابه پیش نوازی پیش از روابط زناشویی مستحکم می‌باشد. بنابراین، به او در طول روز یادآوری کنید که چقدر خواستی است. قبل از رفتن به سرکار، همسرتان را در آغوش بکشید و ببوسید. اجازه بدهید که همسرتان به احساسات تان اشراف داشته باشد. با او تماس بگیرید و بگویید چقدر خوش شانس هستید او را در زندگیتان دارید.

به او پیام ارسال کنید و بگویید دلتان تنگ شده است. بعدازظهر با او تماس بگیرید و بگذارید بداند که به او فکر می‌کنید. این موضوع نشانگر اهمیت ارتباط و تعامل میان شماست و قطعاً بر روابط جنسی تان بی‌تاثیر نیست. بنابراین، اگر می‌خواهید شب رابطه جنسی باکیفیت داشته باشید، آن را در میان اعمال و رفتارتان طی روز جستجو کنید!
 
همسرتان را لمس کنید
لمس کردن، یک مرحله پیشتر از روابط زناشویی مستحکم محسوب می‌گردد. بنابراین، لمس کردن لازمه رابطه جنسی باکیفیت به شمار می‌رود. سعی کنید همسرتان را به طرق متفاوت لمس کنید. به عنوان مثال، وقتی همسرتان مقابل سینک ظرفشویی ایستاده، او را به ماساژ گردن مهمان کنید. اگر خواستار توجه همسرتان هستید، دست او را بگیرید و وقتی در را برای همسرتان باز می‌کنید، کمر او را نوازش کنید. لمس ها و نوازش های مختصر همان نقاط اتصال فیزیکی هستند که باعث ایجاد اعتماد و تشویق به انتقاد پذیری می‌گردند. این مرحله به مثابه پله‌ای است که شما را به مرحله جسمی عمیق‌تر و شاید تمایل به اکتشاف ابعاد دیگر سوق می‌دهد.
 
تغییر و تحول بدهید
گوش دادن مداوم به یک آهنگ لذت اولین بار شنیدن آن را نخواهد داشت! در این راستا، کاهش عملکرد و کیفیت روابط زناشویی ممکن است بنا بر تکرار امور (عادات) توسط زوجین ایجاد گردد. بنابراین، به دنبال ایجاد روابط زناشویی مستحکم با یکدیگر به گفتگو بنشینید و سعی کنید چیز جدیدی را امتحان کنید. نکته قابل توجه اینجاست که شما باید درباره آنچه می‌خواهید امتحان کنید، روراست و صادق باشید!
 
با هم ورزش کنید
سلامت جسمانی و اصطلاحاً رو فرم بودن بدن باعث شده تا همسران از لحاظ فیزیکی احساس بهتری داشته باشند. بنابراین، انجام تمرینات دونفره موجب بهبود خلق و خو و روحیه می‌شود. جریان موج مثبت به روابط زناشویی مستحکم دامن می‌زند و از آنجا که جسم متحرک تمایل به جنب و جوش دارد، روابط جنسی زوجین پویاتر خواهد شد. با یکدیگر ورزش کنید تا گردش خون در جسم تان را افزایش بدهید. حال، خواهید دید که نتیجه این امر در روابط جنسی شما چگونه خواهد بود.
 
برنامه ریزی کنید
همه ما تمایل داریم روابط جنسی خود جوش باشد، ولیکن، این موضوع چندان در عصر کنونی متحقق نخواهد شد. روابط زناشویی مستحکم ملزم برنامه ریزی مشخص می‌باشد. قابل ذکر است که روابط جنسی پویا بی‌شباهت به تمرینات ورزشی منظم نیست. و وقتی تازه همسران و زوجین برای داشتن روابط جنسی پویا برنامه ریزی می‌کنند، تمایل آنان در این جهت نیز افزایش می یابد.
 
پورنوگرافی، تعطیل!
عده‌ای بر این باورند که تماشای پورنوگرافی به زوجین در داشتن روابط زناشویی مستحکم کمک خواهد کرد. مشاوران خانواده و سکسولوژیست‌ها قاعدتاً با این موضوع مخالف هستند. در اکثر موارد، اعتماد و ارتباط دو المان مهم ایجاد و حفظ روابط زناشویی مستحکم به شمار می رود. چگونه میتوانید نگاه کردن به صفحات وبسایت پورنوگرافی را جایگزین تمرکز کردن بر روی همسرتان کنید؟ پورنوگرافی را تعطیل کنید و از نگاه کردن به همسرتان شروع کنید!

منبع: allprodad - نویسنده: مهگل مرتضوی


سبک زندگی مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.