313 جهیزیه به زوج‌های هرمزگانی اعطا شد/ توزیع۸۰۰۰ جفت کفش بین دانش‌آموزان محروم

با همت آستان قدس رضوی ۳۱۳ جهیزیه به زوج‌های جوان استان هرمزگان و ۸۰۰۰ جفت کفش بین دانش‌آموزان محروم توزیع شد.
سه‌شنبه، 11 دی 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
313 جهیزیه به زوج‌های هرمزگانی اعطا شد/ توزیع۸۰۰۰ جفت کفش بین دانش‌آموزان محروم
با همت آستان قدس رضوی ۳۱۳ جهیزیه به زوج‌های جوان استان هرمزگان و ۸۰۰۰ جفت کفش بین دانش‌آموزان محروم توزیع شد.

به گزارش  راسخون به نقل از خبرگزاری فارس؛ ۳۱۳ جهیزیه کامل با همت آستان قدس رضوی و با مشارکت دفتر مقام معظم رهبری، نیروی زمینی سپاه پاسداران و ستاد ازدواج گل‌های علوی به زوج‌های جوان هرمزگانی اهدا شد.

ارزش هر سری جهیزیه 100 میلیون ریال است که شامل؛ فرش، یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، ظروف آشپزخانه و لوزام خواب و برخی کالا‌های ضروری است.

با همت نمایندگی آستان قدس در هرمزگان تسهیلات قرض‌الحسنه‌ 6 میلیون تومانی برای هر زوج در نظر گرفته شده بود که به آن‌ها اهدا شد. همچنین این زوجین تا پایان سال به مشهد مقدس مشرف و میهمان حضرت رضا(ع) خواهند شد.

بنابر این گزارش تعداد ۸ هزار جفت کفش با سفارش معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی توسط تولید‌کنندگان داخلی تولید و در بین محرومان همدان و سرخس توزیع شد.به این صورت که تعداد ۶ هزار جفت کفش در همدان و ۲ هزار جفت کفش نیز در میان دانش‌آموزان محروم سرخس توزیع شده است.

برای اجرای این طرح ۴ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که از محل عواید حاصل از موقوفه «فرهاد بیگ» که در سال ۱۲۰۰ هجری شمسی با نیت کمک به نیازمندان، مزرعه‌ای را وقف آستان قدس رضوی کرده و مشارکت‌های خیرین تأمین شده است.

در سال جاری ۱۵۰ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان محروم سراسر کشور توسط معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی توزیع شده است.



 

مطالب مرتبط
«حجت‌الاسلام محمدجواد علی‌اکبری» امام جمعه موقت تهران شد
پاسخ امام رضا علیه السلام به شبهه خدا بودن حضرت عیسی/ فیلم
مداحی حماسی آهنگران در سالروز حماسه ۹ دی / فیلم



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.