بازدید دکتر جبلی از غرفه راسخون در نمایشگاه رصتا

دکتر جبلی رییس سازمان صدا و سیما دقایقی قبل طی بازدید از دومین نمایشگاه رصتا(رسانه های صوتی و تصویری فراگیر) از غرفه پرتال فرهنگی راسخون بازدید کرد. ایشان در واکنش به تنوع محتوا تولیدی راسخون استقبال کاربران فضای مجازی از فروم(اتاق) راسخون را قابل توجه دانست و عنوان کرد...
يکشنبه، 10 دی 1402
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بازدید دکتر جبلی از غرفه راسخون در نمایشگاه رصتا
دکتر جبلی رییس سازمان صدا و سیما دقایقی قبل طی بازدید از دومین نمایشگاه رصتا(رسانه های صوتی و تصویری فراگیر) از غرفه پرتال فرهنگی راسخون بازدید کرد. ایشان در واکنش به تنوع محتوا تولیدی راسخون استقبال کاربران فضای مجازی از فروم(اتاق) راسخون را قابل توجه دانست و عنوان کرد: «سعی کنید به سمت فروم صوتی حرکت کنید.» ایشان با اطلاع از دو اپلیکیشن VOD راسخون از قابلیت های تنظیم گری اپلیکیشن کودک و خانواده «ببینوم» استقبال کردند.

در این اپلیکیشن موارد زیر وجود دارد:
امکان انتخاب محتوای قابل پخش در اپ کودک توسط والدین
امکان مشاهده لیست و بررسی کلیپ‌های دیده‌شده توسط کودک در اپ والدین
دستیار اپ والدین (ارسال پیام نوتیفیکشن درباره کلیپ در حال پخش)
توقف کلیپ در حال نمایش هنگام پخش اذان
نمایش ویدئوهای کوتاه آموزشی در قالب شعر و داستان
امکان انتخاب محتوا و سبک کلیپ‌های کوتاه آموزشی در اپ والدین
امکان بازی و سرگرمی در اپ کودک
امکان انتخاب محتوا و سبک بازی و سرگرمی توسط والدین

.

بازدید دکتر جبلی از غرفه راسخون در نمایشگاه رصتا

.

اپلیکیشن‌های صوتی و تصویری راسخون:

1- ببینا | چی‌بین (اسم امروز نهایی می‌شود)
کنداکتور تنظیم‌پذیر نمایش ویدئوی کودک و نوجوان؛ ببینا که با نام اولیۀ کنداکتور ارائه شده، اقدامی در پاسخ به خواست والدینی که در جست‌وجو محیطی امن برای تأمین نیاز کودک خود به فیلم، سریال و انیمیشن‌های مطمئن و قابل نظارت و تنظیم‌پذیر بودند، است. ببینا پلتفرم نمایش ویدئو براساس برنامۀ تنظیمی طبق زمان و محتوای ویدئو است. به‌گونه‌ای که قابلیت تنظیم برای نمایش ویدئوهای امن برای کودک و نوجوان را داشته باشد. ببینا علاوه‌بر تنظیم‌گری ردۀ سنی، نسبت به سؤالات ذهنی مرتبط با فیلم، پاسخ‌ها و اطلاعات لازم را برای شما می‌فرستد. 

ببینا فقط معرفی‌کنندۀ انیمیشن نیست که بگویید کدومو انتخاب کنید!
در ببینا کودک شما طبق تنظیمات شما فیلم می‌بیند و هم‌زمان اطلاعات لازم درخصوص ویدئو برای والدین ارسال می‌شود. در ببینا تنظیمات شما تعیین‌کننده است که محتوای چه ردۀ سنی یا انتخابی در اختیارکودک و نوجوان شما قرارگیرد و هم‌زمان توصیه‌های لازم برای شما ارسال می‌شود.

به عنوان مثال؛ "فرزند شما این بخش از انیمیشن... را دارد می‌بیند و ممکن است با این سؤالات روبه‌رو شود و پاسخ آن این است." ببینا هم‌زمان نقد بی‌طرفانه نسبت به فیلم را در اختیار شما می‌گذارد. (اکثر نقدها و فیلم‌شناسی‌های موجود به‌نوعی تبلیغ یک‌طرفۀ فیلم وکمپانی فیلم‌سازی است.) در ببینا صرفاً یک بیننده نیستید، هرزمان اراده کردید، از هر بخشی که خواستید فیلم ببینید و لذت ببرید.

در ببینا شما هم می‌توانید، احساس و تجارب دیدن ویدئو را به اشتراک بگذارید. در ببینا فیلم ببین و پول بگیر! (براساس فیلم‌های دیده‌شده تخفیف تمدید اشتراک یا خرید دیگرمحصولات یا مابه‌ازاء ریالی بگیرید.)

2- حکمت‌ها
حکمت‌ها اپلیکیشن تولیدات اختصاصی چندرسانه‌ای صوتی و تصویری و پادکست‌های راسخون است. در حکمت‌ها، سخن‌آوا، پندهای قرآنی، مثبت 100 ثانیه راسخون گردآوری شده است. تاکنون بیش از 1000 پادکست صوتی اختصاصی و 500 پند صوتی و تصویری توسط راسخون تولید شده است.

معرفی برنامه: 
- سخنرانی‌های کوتاه و شنیدنی با کیفیت بالا
- با موضوعات و دسته‌بندی‌های متنوع
- دانلود فایل و ارسال در بخش علاقه‌مندی‌ها
- گرافیک جذاب و کاربردی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.