سری A سامسونگ، میان رده ای قدرتمند و محبوب

گوشی سامسونگ همچنان بی رقیب در بازارهای موبایل دنیا می تازد و پر فروش ترین گوشی موبایل در اکثر کشورها از جمله ایران محسوب می شود. این برند در طول سال ها فعالیت خود طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و جایگاه خاص خود را در میان علاقه مندان اسمارت فون ها دارد. در این میان گوشی های میان رده سامسونگ به علت قیمت گوشی بسیار مناسبی که دارند و البته کیفیت و کارآیی بسیار بالایی که از خود نشان داده اند نیز از محبوبیت بالایی برخوردارند.
يکشنبه، 20 مهر 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
سری A سامسونگ، میان رده ای قدرتمند و محبوب
زمانی که قصد خرید یک گوشی سامسونگ را دارید که هم پاسخگوی نیازهای روزانه شما باشد و از طرفی قیمت مناسبی هم داشته باشد میان رده های سامسونگ می توانند بهترین انتخاب باشند. این گوشی ها قیمت بالای پرچم داران را ندارند و از امکانات بیشتری نسبت به پایین رده ها نیز برخوردارند و در نتیجه می توانند یک انتخاب کاربردی و در عین حال مقرون به صرفه باشند. در حال حاضر میان رده های سری A گوشی سامسونگ از جمله پرفروش ترین ها و محبوب ترین های گوشی سامسونگ در بازار محسوب می شوند. شما می توانید این میان رده های محبوب گوشی سامسونگ را در فروشگاه مجازی 19کالا ببینید و با مشخصات و ویژگی های آن ها هر چه بیشتر آَشنا شوید. 19کالا یک سایت مجازی هوشمند است که می توانید بسیاری از کالاهای مورد نیاز خود از جمله گوشی های موبایل مانند گوشی سامسونگ را در این سایت با قیمتی فوق العاده مناسب و مقرون به صرفه تهیه نمایید. گوشی سامسونگ سری A نیز از محبوب ترین های 19کالا به شمار می رود که همواره با تقاضا و فروش بسیار بالایی رو به روست. ازین رو در ادامه با تعدادی از بهترین و مورد توجه ترین میان رده های سری A گوشی سامسونگ در 19کالا شما را آشنا خواهیم کرد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 یکی از پرطرفدارترین میان رده های سری A محسوب می شود. این گوشی فوق العاده محبوب در مارس 2019 وارد بازار شد و سهم بزرگی از فروش گوشی های موبایل را به خود اختصاص داد. این گوشی، طراحی و رنگ بندی فوق العاده منحصر به فردی دارد و حاشیه های های فوق العاده کم این گوشی سامسونگ باعث ظاهر زیبای آن شده اند. از طرفی قاب پشتی پلاستیکی و قاب جلویی شیشه ای آن نیز بر این جذابیت ظاهری افزوده اند. رنگ های مشکی، سفید، گلبهی و آبی گلکسی A50 در 19کالا موجود هستند و شما می توانید بنابر هر سلیقه ای که دارید رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. صفحه نمایش گلکسی A50 از نوع لمسی خازنی Super AMOLED بوده و با پوشش کورنینگ گوریلا گلس 3 محافظت می شود در نتیجه از هر گونه آسیب یا خط و خش تا حد زیادی مصون می ماند. دوربین پشتی با سه لنز مجزا که دوربین اصلی آن 25 مگاپیکسلی است یکی از آپشن های فوق العاده این میان رده گوشی سامسونگ محسوب می شود. از طرفی دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی آن نیز عکس هایی فوق العاده با کیفیت را می تواند ثبت کند. باتری 4000 میلی آمپری و فست شارژ 15 واتی، حسگر اثر انگشتی نوری زیر صفحه نمایش و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مزایای این میان رده فوق العاده گوشی سامسونگ هستند. در 19کالا تصاویر بسیار واضح و با کیفیتی از گلکسی A50 مشاهده کرده و با قیمتی مناسب و همراه با ضمانت نامه 18 ماهه داریا همراه آن را تهیه نمایید.

سری A سامسونگ، میان رده ای قدرتمند و محبوب

یکی دیگر از بهترین میان رده های سری A گوشی سامسونگ مدل Galaxy A60 است. این گوشی در ژوئن 2019 روانه بازارهای دنیا شد و با ویژگی های فوق العاده اش توانست به فروش بسیار بالایی دست پیدا کند. صفحه نمایش لمسی خازنی PLS TFT این گوشی سامسونگ، 6.3 اینچی است و رزولوشن Full HD+ دارد و تصاویر بی نهایت مطلوب و با کیفیت همراه با تمامی جزئیات را در اختیار کاربرش قرار می دهد. این صفحه نمایش دارای محافظ کورنینگ گوریلا گلس 3 است که از ضربه و افتادن خط و خش روی گوشی محافظت می کند. دوربین این میان رده سامسونگ هم مانند گلکسی A50 سه لنز مجزا دارد با این تفاوت که دوربین اصلی آن 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است. گلکسی A60 در رنگ های مشکی، نارنجی، صورتی، آبی دریایی و آبی بنفش در سایت 19کالا موجود است و با این طیف رنگ هر سلیقه ای را درگیر زیبایی خود می کند. باتری این گوشی سامسونگ 3500 میلی آمپری بوده و در کنار یک فست شارژ 15 واتی خیالتان را از بابت شارژ گوشی راحت می کند. حسگر اثر انگشتی در قاب پشتی گوشی، دوربین سلفی 16مگاپیکسلی، درگاه USB Type-C و ظرفیت داخلی 64 گیگابایتی گلکسی A60 را به یک گوشی بی نهایت محبوب تبدیل کرده اند. قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A60 به نسبت ویژگی هایی که دارد بسیار مقرون به صرفه و عالی است. 19کالا آن را با قیمتی مناسب تر همراه با ضمانت نامه معتبر در اختیار شما قرار می دهد.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A70 نیز یکی از فوق العاده ترین میان رده های این برند محبوب به شمار می رود. این گوشی در مارس 2019 معرفی و در آوریل 2019 روانه بازار شد. گلکسی A70 با صفحه نمایش 6.7 اینچی خود، حاشیه های بسیار کم، وضوح 1080x2400  پیکسل و پوشش محافظ کورنینگ گوریلا گلس 3 یک صفحه نمایش فوق العاده زیبا و با کیفیت را در اختیار کاربرانش قرار داده است. دوربین های سه گانه آن طراحی بسیار زیبایی داشته و در عین حال از کیفیت بالایی نیز برخوردارند به ویژه دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی آن که بهترین سلفی ها را از شما ثبت خواهد کرد. حافظه داخلی 128 گیگابایتی یکی از آپشن های گلکسی A70 محسوب می شود که محبوبیت آن را دوچندان کرده است. سنسور اثر انگشتی آن در زیر صفحه نمایش قرار گرفته که راهی مطمئن و آسان برای باز کردن گوشی محسوب می شود. این میان رده سامسونگ از باتری 4500 میلی آمپری بسیار پرقدرت و بادوامی بهره برده و همراه با فست شارژ 25 واتی آن می توانید به سرعت گلکسی A70 خود را شارژ کرده و ساعت ها از آن استفاده کنید. رنگ های بی نهایت خاص و جذاب مرجانی، آبی، سفید و مشکی آن در 19 کالا موجود هستند و می توانید با قیمت گوشی فوق العاده مناسب همراه با گارانتی 18 ماهه داریا همراه میان رده گلکسی A70 را از آن خود کنید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.