استاندار کرمانشاه: «مرز خسروی» از امروز بازگشایی می‌شود / مرز خسروی از 7 صبح تا 16:30 باز است

استاندار کرمانشاه گفت: مرز خسروی از امروز برای ورود و خروج زوار به طور کامل بازگشایی می‌شود.
يکشنبه، 14 مهر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
استاندار کرمانشاه: «مرز خسروی» از امروز بازگشایی می‌شود / مرز خسروی از 7 صبح تا 16:30 باز است
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، هوشنگ بازوند صبح امروز در نخستین نشست ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با اشاره به عدم امکان تردد زوار از مرز خسروی به دلیل اتفاقات داخلی عراق اظهار داشت: مرز خسروی از امروز به طور کامل بازگشایی می‌شود.
استاندار کرمانشاه بیان کرد: پیگیری کردیم که مسیر جدیدی پیدا کنیم که اگر منع تردد در بغداد ادامه داشت، زوار را از مسیر جدید عبور دهیم که این کار انجام شده است و البته مقرر شده منع تردد در بغداد هم رفع شود.

وی با اشاره به ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران عنوان کرد: تمرکز این ستاد بر پیشگیری و افرایش تاب‌آوری کشور در مقابل حوادث است.

بازوند گفت: قره سو امسال باید به هر شکل ممکن لایروبی شود وگرنه در فصل بارندگی ممکن است مشکل ساز شود و مهندسی رودخانه باید در استان بیشتر جدی گرفته شود؛ سال گذشته گاماسیاب در سه نقطه طغیان کرد و خساراتی به بار آورد.

استاندار کرمانشاه درباره وضعیت مستأجران زلزله‌زده عنوان کرد: مصوبه دولت این بود که به مستأجران مناطق زلزله‌زده 40 میلیون تسهیلات داده شود و اختصاص زمین به آنها خارج از مصوبه دولت بوده است. با این وجود در راستای تحقق رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل تهدید زلزله به فرصت، به دنبال آن هستیم که این موضوع را محقق کنیم.

وی افزود: در دو سال اخیر، در بحث بازسازی روستایی به اندازه ده سال در استان کار انجام شده است.

بازوند اظهار کرد: در قانون جدید مدیریت بحران بر لزوم مشارکت مردم در مدیریت بحران ها تاکید شده است که بیانگر اهمیت این موضوع است.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: امهال تسهیلات به سود گردش مالی و چرخه اقتصادی استان نیست و مدیران دستگاه ها بیش از مدت قانونی به امهال تسهیلات اصرار نکنند که به ضرر استان است.


مرز خسروی از 7 صبح تا 16:30 باز است

به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ استاندار کرمانشاه: مرز خسروی از ساعت 7 صبح تا 16:30 عصر باز است و امکان عبور شبانه وجود ندارد.
امنیت در مرز خسروی کاملا برقرار است اما امکان عبور شبانه وجود ندارد و زائران از یک مسیر جایگزین می‌روند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.