ده هزارمین گردش موفقیت آمیز نخستین هتل فضایی جهان به دور زمین

با گذشت تقریبا دو سال و طی مسافت 270 میلیون مایل در فضا، این نمونه پیش ساخته فراتر از حد انتظار ظاهر شده و محققان را به اعزام نخستین گروه از گردشگران فضایی به آن در سال 2011 ترغیب کرده است. نخستین هتل فضایی آزمایشی جهان ده هزارمین گردش خود به دور زمین را با موفقیت انجام داد. این هتل فضایی که به عنوان نمونه پیش ساخته ارائه شده است، بیش از 660 روز را در فضا سپری کرده و بیش از ده هزار بار نیز به دور زمین چرخیده است.
پنجشنبه، 2 آبان 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ده هزارمین گردش موفقیت آمیز نخستین هتل فضایی جهان به دور زمین
ده هزارمین گردش موفقیت آمیز نخستین هتل فضایی جهان به دور زمین
ده هزارمین گردش موفقیت آمیز نخستین هتل فضایی جهان به دور زمین

با گذشت تقریبا دو سال و طی مسافت 270 میلیون مایل در فضا، این نمونه پیش ساخته فراتر از حد انتظار ظاهر شده و محققان را به اعزام نخستین گروه از گردشگران فضایی به آن در سال 2011 ترغیب کرده است.
نخستین هتل فضایی آزمایشی جهان ده هزارمین گردش خود به دور زمین را با موفقیت انجام داد.
این هتل فضایی که به عنوان نمونه پیش ساخته ارائه شده است، بیش از 660 روز را در فضا سپری کرده و بیش از ده هزار بار نیز به دور زمین چرخیده است.
این نمونه آزمایشی دوازدهم جولای سال 2006 به مدار زمین پرتاب شد و به گفته محققان تمامی انتظارات را برآورده کرده تا آنجا که مقدمات اعزام فضانورد به آن در قالب پرتاب اصلی در حال مهیا شدن است.
نخستین هتل فضایی آزمایشی جهان به وسیله محققان شرکت Bigelow Aerospace در آمریکا طراحی و ساخته شده است. این هتل دو سال پیش و با استفاده از یک فروند موشک بالستیک به مدار زمین پرتاب شد.
بر اساس گزارش یونیورس تودی، محققان این شرکت در بررسیهای چند ماهه اخیر خود به دنبال بررسی این نکته بوده اند که آیا این هتل می تواند به صورت خودکار متورم شده و عملیاتهای اولیه را مستقل از فاکتورهای کنترلی زمینی انجام دهد یا نه.
اما با گذشت تقریبا دو سال و طی مسافت 270 میلیون مایل در فضا، این نمونه پیش ساخته فراتر از حد انتظار ظاهر شده و محققان را به اعزام نخستین گروه از گردشگران فضایی به آن در سال 2011 ترغیب کرده است.
منبع: http://www.khodkar.ir/

معرفی سایت مرتبط با این مقاله


تصاویر زیبا و مرتبط با این مقاله



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط