معرفی راهکارهایی برای کسب درآمد اینترنتی

بسیاری از افراد جامعه به دلیل نداشتن شناخت کافی معتقدند که کسب درآمد از اینترنت کار افراد تنبل است. کسب پول از اینترنت بدون داشتن سرمایه نیاز به تخصص کافی دارد و باید فرد به طور مداوم با دنیای دیجیتال در ارتباط باشد. بنابراین تصمیم گرفتیم که روش کسب درآمد از اینترنت را معرفی کنیم تا شما نیز از آنها استفاده کنید. پس با ما همراه باشید.
شنبه، 2 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معرفی راهکارهایی برای کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد اینترنتی چیست؟

کسب درآمد از اینترنت برای شرکت های بزرگ، یک امر کاملا مشخص و تعریف شده است. بیشتر این شرکت ها با استفاده از پتانسیل جذب مخاطب بالای اینترنت، می توانند به سادگی محصولات خود را در آن به مشتریان خود معرفی کنند و یا در مواردی، به طور کلی فعالیت یا سرویسی را ارائه دهند که در بستر اینترنت کار می کند.

به هر حال روی صحبت ما با اینگونه شرکت ها نبوده و بیشتر سعی داریم تا روش های کسب درآمد اینترنتی در ایران را برای آن دسته از کاربرانی معرفی کنیم که دارای شرکت و دفتر خاصی نبوده و معمولا قصد دارند تا در تایم بیکاری خود، به این گونه مشاغل روی بیاورند.

برای افرادی که دوست دارند از طریق اینترنت کسب درآمد داشته باشند، راه های مختلفی وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد. برخی از این فعالیت ها بسیار ساده بوده و البته درآمد کمی هم شامل می شوند. در مقابل نیز برخی دیگر فعالیت های اینترنتی وجود دارند که پروسه انجام آن ها کمی پیچیده تر می باشد اما درآمد خوبی را هم شامل می شوند.

عمدتا هنگامی که صحبت از کسب درآمد اینترنتی به میان می آید، افراد معمولا به اموری فکر می کنند که در آن با استفاده از یک گوشی، تبلت یا کامپیوتر، اقدام به گردش در سایت ها و یا انجام یک سری دستور العمل ها پرداخته و در ازای این عمل، مبلغی را دریافت می کنند. اما این همه راه های کسب درآمد اینترنتی نبوده و روش های خاص تر و احیانا بهتری نیز وجود دارند که در ادامه در رابطه با آن ها توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.
 

انواع روش های کسب درآمد اینترنتی در ایران

کسب درآمد اینترنتی در ایران نیز در سال های اخیر رواج پیدا کرده است و بسیاری از کاربران اینترنتی، این گونه مشاغل را به عنوان شغل دوم و در برخی شرایط خاص به عنوان شغل اول خود انتخاب می کنند. به هر حال در این گونه مشاغل نیز هر چقدر بیشتر وقت بگذارید، درآمد بیشتری نیز نسیبتان خواهد شد.

انواع مختلفی از مشاغل اینترنتی در ایران وجود دارد که بسته به نوعشان، درآمد های متفاوتی را نیز برای کاربران به همراه دارند.
 
کسب درآمد کلیکی
این روش کسب درآمد اینترنتی که مدت زمان بسیاری است در کشورهای غربی رواج دارد، یکی از بهترین و ساده ترین روش های کسب درآمد می باشد که در آن کاربران تنها باید در سایتی که این گونه خدمات تبلیغاتی را پوشش می دهد ثبت نام نموده و پس از آن به ازای هر کلیک خود روی تبلیغی که برای آن ها نمایش داده می شود، مبلغی را دریافت کنند. این روش کسب درآمد اینترنتی در ایران نیز بسیار مورد توجه بوده و افراد زیادی از این طریق اقدام به کسب درآمد می نمایند.

این روش کسب درآمد توجه ویژه ای به تبلیغات دارد و هدفش صرفا تبلیغ یک محصول و بالا بردن تعداد بازدید آن می باشد. همانطور که شاید بدانید، گوگل به عنوان موتور جستجوی برتر در دنیا، در ایران نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و بسیاری از افراد با استفاده از جستجو در گوگل محصول مورد نظر خود را یافته و خرید می کنند. اما معمولا درصد زیادی از افراد به همان نتایج اول تا سوم جستجو بسنده کرده و پایین تر از آن را بررسی نخواهند کرد.

یکی از معیارهایی که گوگل نتایج جستجو را از بالا به پایین مرتب می کند، تعداد بازدید صفحه مورد نظر می باشد. پس با استفاده از تبلیغات کلیکی، سایت ها تعداد بازدید یک صفحه را بالا می برند و به این ترتیب، جایگاه آن صفحه را در نتایج گوگل بهبود می بخشند.

علاوه بر کلیک روی صفحات، تماشای ویدیوهای تبلیغاتی را نیز می توان در همین دسته قرار داد. وب سایت های فراوانی نیز وجود دارند که در ازای تماشای ویدیوهای تبلیغاتی، به شما پورسانت پرداخت می کنند. در این خصوص حتی به تازگی اپلیکیشن هایی معرفی شده اند که اپلیکیشن پولیک که در گذشته در رابطه با آن صحبت کرده بودیم، یکی از همین موارد است.
 
کسب درآمد تولید محتوا در اینترنت
یکی دیگر از روش های کسب درآمد اینترنتی در ایران، تولید محتوا و انتشار آن می باشد. تولید محتوا به روش های گوناگونی انجام می شود.

نوشتن متن، ایجاد تصاویر و انتشار ویدیو، از جمله محتواهایی هستند که در محیط اینترنت می توان با استفاده از آن ها، اقدام به کسب درآمد نمود. با یک سرچ ساده در گوگل، می توانید لیست سایت های مختلفی را برای کسب درآمد اینترنتی در ایران بدست آورید.

برخی سایت ها در ازای تولید هر مطلب مرتبط با هدف گذاری کلی سایت، به شما مبلغی را پرداخت می کنند که بین 3 تا 10 هزار تومان به ازای هر مطلب قابل تغییر است.

برخی سایت های ایرانی نیز وجود دارند که کاربران می توانند در آن ها ویدیوهایی که خود ساخته اند را منتشر کرده و به ازای هر 1000 یا 10 هزار بازدید، مبلغی را دریافت کنند که این مورد نیز می تواند برای کسانی که در امر ساخت انواع کلیپ و ویدیو حرفه ای هستند، درآمد قابل توجهی به همراه داشته باشد.
 
کسب درآمد از طریق انجام بازی
یکی از روش های واقعا جالب کسب درآمد اینترنتی در ایران و سایر نقاط جهان، کسب درآمد از طریق بازی های مختلف می باشد.

در این روش شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که در یک بازی مشخص ثبت نام کرده و سپس اقدام به انجام آن و کسب امتیاز نمایید.

اینگونه بازی ها تعدادشان بسیار زیاد است و در ایران نیز رواج دارند. البته نحوه پرداخت و کسب درآمد از این بازی ها متفاوت است و بستگی به نوع بازی دارد.

برخی بازی ها در ازای انجام بازی و گرفتن امتیاز حد نصاب به طور مستقیم به شما ارز دیجیتال مثل بیت کوین یا سایر ارزها ارائه می دهند.

در مقابل برخی بازی ها نیز در ازای انجام بازی و کسب امیتاز به شما امتیازاتی را ارائه می دهند که می توانید آن ها را به دیگران انتقال دهید. بازی هایی مثل Soccer و یا Clash of Clans از این دسته بازی ها می باشند که می توان با استفاده از نقل و انتقال امتیاز، از آن ها کسب درآمد نمود.
 
کسب درآمد اینترنتی با مشارکت در فروش
همانطور که اشاره شد یکی دیگر از روش های کسب درآمد اینترنتی در ایران ، مشارکت در فروش محصولی خاص می باشد که در ازای هر فروش، به شما پورسانتی تعلق خواهد گرفت.

به عنوان مثال اپلیکیشن هایی مثل شارژآمد با استفاده از پرداخت حق پورسانت برای فروش هر شارژ تلفن همراه، به شما مبلغی را پرداخت می کنند که قابل دریافت می باشد.

در این گونه روش ها معمولا کاربران با عضویت در یک سیستم فروش، از طریق سامانه مربوطه اقدام به معرفی محصول و یا مشارکت و تبلیغ محصول به دیگران می نمایند و پس از اینکه مشتری با استفاده از معرفی آنان اقدام به خرید محصول نمود، بخش از سود معامله در اختیار فرد معرفی کننده قرار می گیرد.
 
کسب درآمد اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی
روش دیگری که بسیار مورد توجه قرار دارد و می توان با استفاده از ان به کسب درامد فوق العاده ای دست یافت، کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی و برنامه های پیام رسانی می باشد.

در این روش ها معمولا کاربران صفحات و کانال های اجتماعی می سازند و در آن با ارائه محتوای جذاب، مخاطبان بسیاری را به خود جذب می کنند.

پس از اینکه مخاطبان آن ها از مرز چند هزار نفر گذشت، حال می توانند محصول یا سایر صفحات اجتماعی را معرفی کرده و از این طریق اقدام به کسب درآمد نمایند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.