با مشاوره پزشکی تلفنی دکتر ساینا دکتر همیشه همراه شما است

شیوع کرونا و تعطیلی همگانی فعالیت‌ها، آسیب‌های زیادی به همه اقشار وارد کرد. بسیاری از مطب‌های پزشکی که خدمات ضروری و متناسب با کرونا ارائه نمی‌دادند، تعطیل شدند. آسیب‌پذیرترین گروه در این دوره سالمندان و افراد با سوابق بیماری بودند. از آنجایی که خطر انتقال کرونا برای این افراد بیشتر از سایرین بود، توصیه‌هایی به آن‌ها برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا شد.
پنجشنبه، 30 مرداد 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
با مشاوره پزشکی تلفنی دکتر ساینا دکتر همیشه همراه شما است
اصلی‌ترین عامل انتقال بیماری، تنفس در فضایی که افراد ناقل در آن حضور دارند، است. بنابراین باید از حضور سالمندان و بیماران در مراکز سر بسته جلوگیری می‌شد. اما این افراد باید تحت نظر پزشکان باشند و بیشتر از سایرین نیاز به خدمات پزشکی دارند. نه تنها سالمندان که خیلی از افراد در این روزها برای درمان بیماری نیاز به خدمات پزشکی دارند. حال بهترین راه حل برای این مشکل بزرگ چیست؟ چرا مشاوره پزشکی تلفنی دکتر ساینا بهترین انتخاب برای استفاده از خدمات پزشکی است؟ در ادامه به این مطالب خواهیم پرداخت.
 

مشاوره پزشکی تلفنی دکتر ساینا چه مزایایی دارد؟

خدمات مشاوره تلفنی پزشکی بهتربن راه حل برای دسترسی دائم به خدمات با کیفیت پزشکی و سلامت است. این خدمات نه تنها در روزهای شیوع کرونا که در شرایط عادی نیز انتخاب مناسبی هستند. چرا؟

برای استفاده از خدمات درمان مراجعین دردسرهای بسیاری را پشت سر می‌گذارند. پیدا کردن پزشک با تجربه و حرفه‌ای، پشت خط منشی ماندن برای دریافت نوبت، دردسرهای رفت‌وآمد، منتظر ماندن پشت در اتاق دکتر برای ویزیت و .... از مشکلات اجتناب ناپذیر مراجعه حضوری محسوب می‌شوند. بسیاری از مراجعه کنندگان در ویزیت‌های حضوری رضایت کافی از زمان مشاوره خود ندارند. مشاوره تلفنی پزشکی علاوه بر اینکه این دردسرها را ندارد، مزیت‌های بسیاری نیز دارد. اما چرا مشاوره پزشکی دکتر ساینا بهترین انتخاب برای این نوع مشاوره محسوب می‌شود؟
 
با مشاوره پزشکی تلفنی دکتر ساینا دکتر همیشه همراه شما است
 

مشاوره پزشکی تلفنی با بهترین دکتر ها در وبسایت دکتر ساینا

دکتر ساینا  اولین سامانه مشاوره پزشکی است که بیش از 450 پزشک در 44 زمینه را گرد هم آورده تا بهترین خدمات را به کاربران ارائه دهد. به وسیله این سامانه نه تنها سالمندان که همه می‌توانند پاسخ دغدغه‌های لحظه‌ای خود را از بهترین دکترهای ایران دریافت کنند. پشتیبانی 24 ساعته وبسایت یکی از مزیت‌های این استارتاپ دکتر ساینا است. شما می‌توانید برای در ارتباط بودن با پزشکان این مجموعه به صورت مشاوره تلفنی، متنی و صوتی استفاده کنید.


با دکتر ساینا نیازی به جستجو برای پزشک نیست

یکی از دغدغه‌های مراجعه‌کنندگان به مطب‌های پزشکی سطح دانش و تجربه پزشک مربوطه است. افراد در مراجعات حضوری سعی می‌کنند، از سایر بیماران در مطب درباره پزشک تحقیق و پرس و جو کنند. این در صورتی است که در سامانه مشاوره تلفنی پزشکی دکتر ساینا سوابق پزشکان به همراه شماره نظام پزشکی آن‌ها قابل مشاهده است. همچنین امکان مشاهده نظرات کاربران در این سامانه انتخاب بهترین پزشک را ساده‌تر می‌کند.


با مشاوره پزشکی تلفنی دکتر ساینا در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید

یکی دیگر از مزیت‌هایی که در مشاوره تلفنی پزشکی دکتر ساینا قابل مشاهده است، افراد برای دیدن دکتر باید از مرخصی خود استفاده کرده و در ترافیک سنگین بنزین مصرف کرده یا کرایه آژانس بدهند و در نهایت پیش از دیدن دکتر هزینه ملاقات را پرداخت کنند. این در حالی است که با استفاده از اپلیکیشن و وبسایت دکترساینا این هزینه ها را لازم نیست پرداخت کنید و در خانه خود با پزشکان فوق تخصص و متخصص گفتگو می‌کنید. همچنین کاربران می‌توانند در صورت عدم رضایت مبلغ پرداختی را دریافت کنید.

با مشاوره پزشکی تلفنی دکتر ساینا دکتر همیشه همراه شما است


گفتگو تلفنی با پزشک در هر مکان و ساعتی از شبانه‌روز

یکی دیگر از مزیت‌های این سامانه دردسترس بودن پزشکان در ساعات شبانه‌روز است. شما می‌توانید برای پزشکان آنلاین درخواست مشاوره پزشکی تلفنی و یا متنی دهید. پزشکان این مجموعه با صبر و شکیبایی در کنار شما هستند تا دل مشغولی شما برطرف شود.
  

چگونگی استفاده از سامانه مشاوره تلفنی پزشکی دکتر ساینا

شما با ورود به سایت دکتر ساینا به نشانی www.drsaina.com می‌توانید تخصص مورد نظر خود را انتخاب و پروفایل پزشکان را بررسی کنید. همچنین می‌توانید انتخاب پزشک را به دکتر ساینا بسپارید. پس از انتخاب پزشک و ثبت نام سوال خود را بپرسید و هزینه مشاوره را پرداخت کنید. حالا تنها باید گوش به زنگ پزشک باشید.

با مشاوره پزشکی تلفنی دکتر ساینا دکتر همیشه همراه شما است


سخن آخر

خدمات مشاوره پزشکی تلفنی انتخاب مناسبی برای همه محسوب می‌شود. خیلی از کاربران از توضیح دادن درباره بیماری خود، در حضور پزشک معذب می‌شوند، خیلی از مراجعه کنندگان به خصوص سالمندان توانایی مکالمه متنی را ندارند. در نتیجه مشاوره تلفنی پزشکی دکتر ساینا به کمک آن‌ها می‌آید.
به کمک این استارتاپ نیاز نیست روزها و ماه‌ها برای ویزیت حضوری معطل باشید. همچنین نیاز نیست ساعت‌ها در ترافیک‌های خیابان‌ها منتظر بمانید. کافیست سری به سامانه خدمات مشاوره تلفنی پزشکی دکتر ساینا بزنید. لذت همراهی با بهترین مشاوران در ذهن شما تا همیشه ثبت خواهد ماند. پس همین حالا، روی لینک زیر کلیک کرده و اولین مشاوره خود را دریافت کنید.
https://www.drsaina.com/ConsultationPhoneCall/مشاوره-تلفنی/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما