پیش شماره شهر های استان کهکیلویه و بویراحمد

پیش شماره شهر های استان کهکیلویه و بویراحمد
سه‌شنبه، 6 مرداد 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پیش شماره شهر های استان کهکیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای طرح یکسان سازی کدهای استانی در کشور، تلفن‌های ثابت استان کهگیلویه و بویراحمد هم کد شدند که با اجرای این طرح کدهای بین شهری 0741، 0742، 0743، 0744 به 074 تغییر یافته است. 

طرح هم کدسازی در سطح شهرستانهای بویراحمد، دنا، گچساران، باشت، کهگیلویه و بهمئی انجام می شود و شماره مشترکین در این شهرستانها از 7 رقم به 8 رقم تغییر می‌کند.

مشترکان تلفنهای ثابت در شهرستانها و روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد برای اطلاع از تغییرات و دریافت شماره جدید خود می‌توانند تا قبل از ساعت 22 روز چهارشنبه ( 18 تیر) در محدوده استان با سامانه گویای 6618 و در خارج از استان با شماره 07416618 و بعد از ساعت 22 در خارج از استان با شماره 0746618 و در داخل استان با سامانه گویای 6618 تماس بگیرند.

همچنین مشترکان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد به نشانی www.tckb.ir و واردکردن شماره تلفن قدیم، از شماره جدید خود مطلع شوند.

​براساس اطلاعیه ستاد هم کدسازی تلفنهای ثابت، مشترکان برای انعکاس پیشنهاد و همچنین اعلام شکایت در این زمینه، می‌توانند به پورتال اطلاع‌رسانی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آدرس www.cra.ir بخش ثبت و پاسخگوئی به شکایات مراجعه کنند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما