ترب سفید و خواص درمانی آن (بخش دوم)

ترب سفید غنی از ویتامین ، اسید فولیک، و آنتوسیانین ها هستند و به عنوان عوامل موثر در مبارزه با سرطان شناخته می شوند. ویتامین های موجود در ترب می توانند اختلالات پوستی را درمان کنند. نه تنها به بهبود عملکرد مثانه و کیسه صفرا کمک می کند، بلکه به انواع کارکردهای حیاتی دیگری هم مرتبط است.
شنبه، 14 ارديبهشت 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ترب سفید و خواص درمانی آن (بخش دوم)
ترب سفید خواص ضد عفونی کننده بسیار زیادی دارند. به مبارزه با اختلالات پوستی کمک می کند. می توانند گزش حشرات را نیز درمان کند.

 

15. تقویت سیستم ایمنی با ترب سفید:

ترب سفید شامل آنتی اکسیدان های فراوانی است. این آنتی اکسیدان ها به مبارزه با رادیکال های آزاد و آسیب سلولی کمک می کنند. در واقع, ریشه ترب به جلوگیری از تشکیل و تجمع سموم در بدن کمک می کند.
 

16. ترب سفید برای کمک به سم زدایی:

ترب یک مسهل طبیعی است و به طور موثر باعث سم زدایی بدن با حذف محصولات زائد از طریق روده و کلیه ها می شود. همچنین با ترغیب تولید صفرا به هضم غذا کمک می کند.
 

17. کمک ترب سفید به عملکرد دستگاه تنفسی:

ترب سفید در حل خلط و مخاط موثر است و در نتیجه به عملکرد مناسب سیستم تنفسی کمک می کند.با عفونت های ویروسی مبارزه می کند و می تواند از بیماری هایی مثل آنفولانزا, برونشیت و آسم جلوگیری کند.
 

18. ترب سفید برای ریشه کن کردن قارچ:

عصاره ترب شامل آنزیم هایی مثل آمیلاز, استراز و غیره است که در ریشه کن کردن قارچی به نام کاندیدا مفید هستند. زمانی که این قارچ از بین برود, بدن در برابر انواعی از بیماری ها ایمن می شود که یکی از آن ها فیبرومیالژیا است.
 

19.ترب سفید برای پیش گیری از سرطان :

آب ترب حاوی ویتامین c و اسید فولیک است که به جلوگیری از رشد سلول های سرطانی کمک می کند.در واقع, آب ترب به درمان سرطان کولون, سرطان کلیه, سرطان معده و سرطان در روده کمک می کند.
 

20. ترب سفید برای درمان مشکلات تیروئیدی:

آب ترب حاوی سولفور و رافانین است که به نوبه خود به متعادل کردن هورمون های تیروییدی کمک می کند. در عین حال به افزایش نرخ متابولیسم به روش سالم کمک می کند.
 

21. ترب سفید برای درمان پیل:

یبوست یکی از علل اساسی پیل است. خواص سم زدایی آب ترب, درد را تسکین می دهد و سیستم گوارشی و ادراری را تسکین می دهد. بنابراین, نوشیدن آب ترب به درمان پیل کمک می کند.
 

23.ترب سفید برای خنک سازی سیستم بدن:

 ترب قرمز به صورت طبیعی خنک کننده نامیده می شوند. طعم تلخ ترب به شدت در کاهش حرارت اضافی بدن موثر است. در علم پزشکی شرقی, استفاده از ترب قرمز برای حفاظت بدن از اثر گرما در طول فصل داغ توصیه می شود.
 

24. ترب سفید دارای میزان بالای آب است:

ترب قرمز حاوی آب زیادی است و حاوی مقدار زیادی روی, فسفر و ویتامین c که برای تغذیه بافت های شما مناسب است.میزان آب زیادش بدن شما را مرطوب نگه می دارد، حتی در یک روز طولانی و گرم.
 

25.ترب سفید برای درمان نیش حشرات:

ترب سفید برای مسایلی مانند گزش حشرات و نیش زنبور, درمانی عالی است، چون به کاهش درد از ناحیه متاثر کمک می کند و همچنین خواص ضد التهابی دارد که به خاطر آن, تورم ناشی از نیش یا گاز را کاهش می دهد.
 

26. سلامت استخوان با ترب سفید:

دانه های ترب می توانند باعث شکل گیری و تقویت استخوان ها شوند. دانه های آن حاوی مقدار زیادی کلسیم است. کلسیم برای تشکیل استخوان ها بسیار مهم است.

 فواید پوستی ترب سفید: خوب, همه اینها درباره مزایای خوردن ترب بود. بیایید به بخش بعدی برویم تا بدانیم آن ها چطور می توانند به بهبود پوست شما کمک کنند! پوست صاف و شفاف با روش ترب. ببینید خواص ریشه ترب برای پوست چیست:
 

27.ترب سفید آبرسانی پوست را فراهم می کند:

ترب میزان آب خوبی دارد. این باعث حفظ آب و رطوبت بدن شما می شود که منجر به داشتن پوستی سالم می شود و با پوست خشک و پوسته شده مبارزه می کند.
 

28.ترب سفید به جلوگیری از بیماری های پوستی کمک می کند:

ترب سفید شامل ویتامین C و آنتی اکسیدان هایی است که باعث می شود آن ها در پیش گیری از بیماری های پوستی و التهاب موثر باشند. مصرف منظم ترب در رژیم غذایی شما به داشتن پوستی سالم و درخشان منجر می شود.
 

29. طراوت فوری :

ویتامین C، فسفر و روی موجود در ترب به همراه محتوای آب آن، به حفظ طراوت پوست شما برای مدت طولانی کمک می کند.
 

30. ترب سفید پاک کننده پوست است:

مقدار فیبر بالایی که در ترب یافت می شود، به شما کمک می کند تا از شر تمام سموم مضر موجود در بدن تان خلاص شوید. این به نوبه خود منجر به داشتن پوست شفاف می شود.
 

31. ترب سفید به عنوان یک پاک کننده طبیعی کار می کند:

ترب سفید خام له شده را می توانید به طور روزانه روی پوست خود بزنید. این به عنوان یک پاک کننده طبیعی خوب و یک پک و ماسک صورت موثر نیز عمل می کند.
 

32. ترب سفید با اختلالات پوست مبارزه می کند:

ترب سفید خواص ضد عفونی کننده بسیار زیادی دارند. به مبارزه با اختلالات پوستی کمک می کند. می توانند گزش حشرات را نیز درمان کند.

ادامه دارد...

منبع : سایت نمناک


سبک زندگی مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.