خاطره آغاز دهه فجر و تپش قلب‌هایی که چشم به راه امام مهربان خویش، از عطر انتظار سرمست شده بودند، هماره در خاطر دل‌ها مستدام باد.

اقیانوس مواج انقلاب ملت ایران، لرزه بر اندام صیادان دژخیم افکند، کشتی پرزر و زیورشان را اسیر تلاطم کرد و ابهت پوشالی شان را در دنیا فرو ریخت.

غریو آزادی در حنجره پیر و جوان پیچید و فریاد برائت، در مشت‌های زن و مرد گره خورد تا زورگویان از نفس افتادند و ایران در هوای آزادی، جان تازه گرفت.

در دهه فجر، جوشش گرم انقلاب ثمر بخشید و جبروت پوچ چندین ساله به زباله‌دان تاریخ روانه گردید، اسلام جانی دوباره گرفت و ایرانی دوباره شرافت یافت.

آن گاه که مراد مهربان، عزم بر دیار دلتنگ مریدان، جزم کرد و آمد تا همه خوبی‌ها با او بیاید، بانگ «خوش آمدی» از جان‌ها برخاست و خیابان‌ها هم آغوش...

انقلاب اسلامی معجزه قرن بود؛ انقلابی که بر اشارت‌های پیری خردمند و بر خلوص و مردانگی جوانانی تکیه داشت که آرمانشان دارای رنگ و بوی خدایی بود.

حفظ وحدت کلمه، انسجام و وحدت نظر ملت، تمسک به «حبل الله»، و اتکا به خدای متعال، ضامن تداوم پیروزی و بقای انقلاب است.

در ایام مبارک دهه فجر، یاد معمار بزرگ انقلاب را گرامی می‌داریم؛ ابرمردی که هماره دم مسیحیایی‌اش، جان بخش جان های حقیقت جوست.

گرامی باد یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی که خارهای پلیدی را از سرزمین آینه‌ها تاراندند و آزادی و استقلال را برای ما به ارمغان آوردند.

در دهه مبارک فجر، یادِ یادآوران سرسبزی و طراوت، پویندگان راه حق و حقیقت، نگاهبانان قلعه شرافت و مردانگی، و شهیدان راه عزت و آزادگی را گرامی می‌داریم.