سالروز وفات الگوی زنان مؤمن و مسلمان، مجمع عفاف و دانش و بینش، حضرت فاطمه معصومه علیها السلام را بر مؤمنان حق-جو تسلیت می گوییم.

درود خداوند بر تو و خاندان پاک تو باد، ای دختر امامت و ای خواهر ولایت، ای معصومه مطهره! در این جهان، زیارت آرامگاه مقدست را و در آن جهان، لطف...

سالروز وفات فخر زنان شیعه، حضرت فاطمه معصومه علیها السلام را به پیشگاه حضرت امام رضا علیه السلام تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم.

سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه علیها السلام، دخت پاکدامن حضرت امام موسی بن جعفر و خواهر بی‌مانند حضرت امام رضا علیه السلام را تسلیت می گوییم....

سالروز وفات شبیه‌‌ترین بانو به حضرت فاطمه زهرا علیها السلام و نزدیک‌ترین زن به حریم عصمت، حضرت فاطمه معصومه علیها السلام را تسلیت می گوییم.

سالروز وفات بزرگْ بانوی جهان تشیع، نمونه و الگوی ایمان و روشن بینی، حضرت فاطمه معصومه علیها السلام را بر زنان مسلمان تسلیت می گوییم.

سالروز وفات نماد و الگوی بانوی مؤمن اسلام، پاسدار حریم ولایت، حضرت فاطمه معصومه علیها السلام را تسلیت می گوییم.

سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه علیها السلام، خواهر وفادار هشتمین سلسله‌دار ولایت و امامت، حضرت امام رضا علیه السلام را تسلیت می گوییم.

سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه علیها السلام، خواهر بزرگوار حضرت امام رضا علیه السلام را بر مؤمنان ولایت‌مدار ایران تسلیت می گوییم.

سالروز وفات فخر بانوان جهان تشیع، الگوی زنان باتقوا و نماد مهر خواهرانه، حضرت فاطمه معصومه علیها السلام را تسلیت می گوییم.